reviews for: listing #5987 - Panama City Beach, Florida Condo rental

Beautiful 1st Floor Ocean Front Condo
  • bedrooms  1
  • pool  yes
  • type  Condo
  • baths 
  • hot tub  yes
  • community 
  • sleeps  6
  • pets allowed  no
  • rates (USD) $3 - $60 /nt
    $400 - $1,300 /wk

sort by:

Our Favorite Place!

Review submitted: April 5, 2013   Date of arrival: May 25, 2012

This was our 2nd year staying at this condo. This is a first floor condo. Everything the Summit has to offer is conveniently located just steps away. The pools are clean and sparkling and the beach is beautiful. The condo is always clean and comfy, its a home away from home. Its not a museum your afraid to touch and get dirty and that's what we love about it. We are going down again this year in June and can't wait!

Recommended for: adventure seekers, age 55+, families with young children, people with disabilities, families with teenagers, girls getaway, tourists without a car, romantic getaway

Helpful votes: 5 / 5

 

Great condo

Review submitted: January 14, 2013   Date of arrival: January 14, 2013

The condo was very clean and spacious...lots of great places to eat within walking distance. Beaches are the best!!!!

Recommended for: adventure seekers, girls getaway, sight seeing, romantic getaway

Helpful votes: 2 / 2

 

Great Vacation

Review submitted: January 13, 2013   Date of arrival: September 16, 2012

My friends and I stayed in this condo last September. We had a great time. The condo was very well maintained and was very comfortable. We enjoyed drinking coffee on the patio in the mornings and watching the ocean. Everything is convenient. The pools, hot tubs, tiki bar, and ocean are just a few steps away.

Recommended for: age 55+, families with young children, families with teenagers, girls getaway, romantic getaway

Helpful votes: 5 / 5

 

Georgia Peaches

Review submitted: October 16, 2012   Date of arrival: October 4, 2012

I have rented Bruce and Donna Adams condo for several years and as usual the unit has always been very clean.We just returned from an ladies trip and again the condo was clean.The kitchen appliances are up to date as well as the furniture.
I love the fact I do not have to get on the elevator or climb stairs you walk out on the patio and the scenery is very nice and the pool is only a few feet away.I give this condo a 5 star.We will be return in the spring.

Recommended for: age 55+, families with young children, people with disabilities, families with teenagers, girls getaway, sight seeing, tourists without a car, romantic getaway

Helpful votes: 1 / 1

 

Could be so nice

Review submitted: August 31, 2012   Date of arrival: August 19, 2012

This could be such a nice place if only it was updated and clean. The pictures of the kitchen are deceptive because everything in the kitchen seems to be original and that means old and not especially clean. The location is great, opens right onto a patio with two pools and a stairway to the wonderful beach. The patio has a snack bar at one end and a bar at the other, the pools were sparkling and the beach, of course, was wonderful. But there was mold in the bathroom, the tile floor felt grungy and the kitchen cabinets were chipping and in need of replacement. Not a bad place if the rent was cut in half. To be fair, when I complained the owners let me check out early and refunded my rental fee, minus a housekeeping charge, so I can't complain about that. But do yourself a favor and look elsewhere. The staff of the Summit is rude beyond belief also and there is a $15.00 parking fee, for a lot that would serve the Super Bowl, for your stay.

Recommended for: adventure seekers

Owners response: In response to review no. 5532092, this is the first negative review we have received since we purchased the condo in 2002. Many of our guests return annuaaly.

When this guest called complaining the day after check-in, we offered her a refund or half price reduction of the rental rate. At her request, we promptly issued her a full refund and did not charge her for her one night stay. However, we did charged a $75.00 cleaning fee.

All of the photos on our website were taken by us and have not been altered in any way. All kitchen appliances, sofa, and recliner have all been replaced in the last to 2 years. Our rental rates are comparable or lower than average rates on the beach. We have always taken pride in the appearance of our condo and think this is an unfair review.

Helpful votes: 2 / 2

 

Reviews are the subjective opinions of VacationRentals.com travelers and not of VacationRentals.com, Inc.

  vacation rental details         write a review