reviews for: listing #68186 - Las Vegas, Nevada House rental

La' Rosa Fun House,Sleeps 20 Only 5 Mi. to Strip
  • bedrooms  8
  • pool  yes
  • type  House
  • baths  7
  • hot tub  yes
  • community 
  • sleeps  20
  • pets allowed  no
  • rates (USD) $27,860 - $33,460 /mth

sort by:

Las Vegas Amazing Vacation at "LA ROSA FUN HOUSE"

Review submitted: May 29, 2014   Date of arrival: April 24, 2014

Las Vegas Amazing Vacation at the LA ROSA FUN HOUSE and the experience was nothing less than perfect.
Booking was so easy , the accommodations were amazing but even more important was RICH , the owner, who was extremely attentive ,nice , friendly and accommodating to my group need and even came right over when we had questions operating some of the technical equipment in the house.
The house was huge , spotless clean and there was something for everyone , adults and children. We had a tennis court , basketball court , stunning infinity swimming pool , Jacuzzi , pool table and flat screen TV’s and a Gourmet kitchen.
There are a few master bedrooms and the bathrooms are out of this world.
The view over the Vegas Strip is astonishing. You definitely have to see the upper master with the spectacular Strip view terrace with the amazing bathroom with Jacuzzi.
There was plenty of parking and the house is located in a very safe , very private, quiet , high class neighborhood , at a very short drive from the Strip.
I can't say enough great things about this property. We will recommend this vacation property to all our friends .We’ll definitely return here for our next vacation

Owners response: You Guys were so much fun to have, thanks for having me over for dinner, WOW! what a cook Big C. was.
It was fun and a pleasure getting to know you all. We are so happy that you found the home to be everything that we promise it to be. Hopefully one day I will get out there to visit you in Panama.
Yes it is a great property and we do work very hard each day to keep it looking and running at it's best. We look forward to having you back soon and thank you so much for the kind review.
It was a pleasure having you and your family.

P.S. Thanks for the water toys you left behind for the pool, we are positive future clients will get many hours of fun with them.

Thanks again
Rich

Helpful votes: 0 / 0

 

5 Stars Experience

Review submitted: May 28, 2014   Date of arrival: February 12, 2014

La Rosa is a wonderful place, modern styling both inside and out with quality furnishings, very spacious and comfortable, making it a wonderful experience. The house is super clean and the feel is as exclusive as it gets. As far as conveniences go, it has them all: bbq, pool, patios, big kitchen, tennis and basketball court, hang out areas. It's quiet, nicely located and with a lot of privacy.
We felt safe and well taken care of, the owner was amazing, loved our stay and will be back again soon, thanks for everything!
Highly recommend.

Owners response: Thank you for the kind review.
Glad you enjoyed the home, we look forward to having you back again.

Thank you
Rich

Helpful votes: 0 / 0

 

La Rosa Fun House Review

Review submitted: May 28, 2014   Date of arrival: March 14, 2014

I booked this house for my extended families Vegas trip and everything was awesome. The house was amazing and after everyone got there, I ended up being the weekend hero since I pushed to get a vacation rental as opposed to renting a bunch of hotel rooms. Everyone in my group loved the property and were very impressed by the size of the house. We used the pool everyday and a few people even played some tennis on the private court in the backyard. We had 14 people and all of the couples where able to sleep comfortably and had their own privacy and we even had room to spare. The house was spotless and is privately gated and we were able to fit 6 cars in the driveway inside the private gate which was great. Also, a special mention has to go out to Rich who managed our rental. He was waiting for us to give us a run through of the house when we got there, and even when we decided that we did want the spa heated around 9pm that night, he quickly came out and took care of that for us. He was great and very professional. I would definitely recommend this house to anyone that wants to have a fantastic weekend in Vegas, you will definitely be happy with your choice.

Owners response: Thank you for such kind words, we work very hard to ensure that each and every client has the same great experience that you, your family and friends had.

The home is very large and we do hire a professional maid staff to ensure the house is squeaky clean upon check in.
What more can I say that you have not already said, it is reviews such as yours that remind us why we work so hard to give you and everyone one of the finest vacation homes in Vegas.

Thank you
Rich

Helpful votes: 1 / 1

 

AMAZING STAY

Review submitted: May 27, 2014   Date of arrival: February 20, 2014

What an amazing time my family and I had!
We had 16 people in our party and I don't think we have ever been more comfortable or we had more fun in any other rental villa before.
The property itself is very beautiful and owners paid attention to every detail to make sure that we had a very pleasant stay.
If you are looking for a place close to the Strip and shops,very large and beautiful then check out this villa first.You won't be sorry you did.
Thank you for making our Vegas vacation AMAZING!

Helpful votes: 0 / 0

 

Great house!!!

Review submitted: September 17, 2013   Date of arrival: August 23, 2013

We had a fantastic week end at La Rosa Fun House!! We were about 7 couples with few kids. The house was absolutely perfect. Each bedroom in the main house has its own shower. The kids loved the pool (we brought many water toys and a pool volleyball net) and the tennis court. The adults loved the BBQ and the proximity of the strip. The large table on the patio could fit us all. The kitchen was large enough to fit several of us cooking and food prep (we had several professional cooks with us!!). Extra towels were a big PLUS!
However be aware that cabs are not too kin to come to the area on Saturday night. We had real issue to get one to come and had to do several trips to the Bellagio to be able to get our table on time!!
Rich is really attentive to your need and seems to be a genuine guy!! We will definitely come back!!

Owners response: Thank you,

We are pleased everything worked out well for you and all of your friends and family.

We have heard this one other time about cabs, we are not sure why this is beings that the home is located so close to the Strip and in such an affluent community.

However we have now started to include several cab company's phone numbers in our "Welcome Packet" and they have assured us that they have no problem coming out 24/7.

Thank you so much for taking care of the home and leaving it clean upon your departure.
We look forward to having you back soon.

Thank you
Rich

Helpful votes: 1 / 2

 

Luxurious vacation home

Review submitted: August 5, 2013   Date of arrival: July 27, 2013

I am a long time Vegas traveler, but always in hotels on the strip. This time, we had a large group of family and close friends who stayed in the La'Rosa Fun House for a week. What a great decision... it was the perfect layout for such a large group. This custom built home was large enough that everyone had their own space, yet the common areas were so inviting that even when all together, it felt spacious. The pool was perfect and clean, the bedrooms were immaculate and decorated with individual flair and the kitchen was amazing... and fun to cook in! We have lots of great memories from this trip.

All the amenities were as promised and Rich was always available if we had any questions. His personal attention to our comfort and needs made this experience amazing.

The house was very convenient to the strip—some of the group rented cars, others took cabs—either way, the 4.25 mile straight shot to the Wynn was quick and easy.

I would recommend the La'Rosa house to anyone wanting a relaxing stay in an otherwise hectic city. We would definitely stay again!

Owners response: Dear Lisa,

While we do have some of the finest hotels in the world they simply do not lend themselves to larger groups that wish to stay together.

So renting a home does make so much sense, we are happy that everything worked out well for you and your family and friends and that you all had a great time.

You guys where a great bunch and it was a pleasure getting to know you over the week.
The La Rosa Fun House is a perfect set up for a situation just as yours.

Thank you for taking care of the home while you where there and leaving the home so clean upon check out, I am sure we will have you back and look forward to seeing you again soon.

Thank you
Rich

Helpful votes: 2 / 3

 

Fabulous house, great service too

Review submitted: May 13, 2013   Date of arrival: May 2, 2013

A group of friends stayed here for my birthday this year and it was a great place to enterain! The open layout was very inviting and the rooms each had a very distict character. Rich made sure the check in and check out were seamless and easy and was always available to help. When we had a problem with the jacuzzi, he got it fixed in a couple hours. He was very attentive and clear in his communications. We had a great time!

Owners response: Thank you,

We are so happy you had a great time.
Happy birthday

We look forward to having you back soon.

Helpful votes: 2 / 3

 

A Mansion fit for a King

Review submitted: October 22, 2012   Date of arrival: October 18, 2012

The place was all that was promised plus more. It was close enough to the strip to taxi and had enough amenities to stay in the whole weekend. We loved the pool, spa, private tennis and basketball courts.

Owners response: We are always working to improve the home.
And happy to see our hard work pays off with the enjoyment of our many clients.

Thank you

Helpful votes: 2 / 2

 

La Rosa Fun!

Review submitted: October 17, 2012   Date of arrival: October 11, 2012

I once again find myself here on the internet writing a review for the property my wife and I recently stayed at. You have to understand that taking the time to do so is normally not something I choose to do, and figure that I paid for my stay and that should speak for itself.

So what is different this time? Well when you experience great service that goes so far above and beyond what one would normally expect, and when the person you deal with is so hospitable and easy to work with, it causes you to pause and reflect on your experience, and also prompts you to want show your appreciation in a manner that befits the service you received.

In the interest of being forthright, this is the second time my wife and I have stayed in one of Rich’s properties, and only the second time I have ever written an online review for my stay. The first time we stayed at Los Feliz, and after our return home I was compelled to write my first review. It should also be noted, my wife and I are seasoned travelers and frequent Las Vegas often.

Our stay at La Rosa Fun House was more than we had expected, the house was immaculate and the amenities were exactly as stated. You could have planted me right in the picture of the house I found on the web because upon arrival the house was exactly as shown. The description of the accessibility to the Las Vegas strip was spot on, and we found it so easy to come and go from casino to home, then from home to shows in a matter of minutes.

That personal touch that is missing in so many services today was found in abundance with our host Rich. From the moment we arrived until we headed back to the airport, Rich stood silently in the background to ensure our every whim was met. Congratulations Rich, you sure know how to run a business, and thank you!

Besides, who wouldn’t have the time of their lives at a place called The La Rosa fun House!

Owners response: Dave,
It was such a pleasure to have you back once again.
you and your guest are always so great to have.
I almost wondered if you had actually stayed in the home,
because when I walked in after your check out, the home was left so clean
and in order, Wow! thank you so much for following all the rules and shutting down the home,
taking out all the trash, turning off all the lights and Air-conditioners, I almost felt that cleaning the kitchen was going to far, but my wife does the same thing when ever we stay abroad.

Regardless, thank you very much, I am so glad you guys had a good time.
It just goes to show once again why we work so hard to keep our homes in tip top shape.
It is for you and all of our guest that seem to enjoy all our homes so much

Thank you
Rich

Helpful votes: 7 / 7

 

Spacious Home

Review submitted: July 13, 2012   Date of arrival: July 5, 2012

My family stayed at this house July 5th to the 8th, 2012. We enjoyed our time and appreciated the availability of the property manager Rich and his helpfulness. While we did encounter some maintenance problems, it did not stop us from having a great time. We loved the tennis court, basket ball court and the pool. The jacuzzi did not work (oh well), but we still enjoyed the pool. We also enjoyed the spacious kitchen and living room. Once the maintenance issues have been addressed, this home will be top notch.

Owners response: Thank you,

We are pleased you had a good time. As with any business there are always challenges and this home in particular is so popular that we are having many clients coming and going all the time. Whenever maintenance issues pop up we do fix every single problem just as soon as it arises. The specific issues that you encounter (one A.C unit ) was fixed within 2 hours of your call and we appreciate you bringing this to our attention. The jacuzzi does work, however you might not have been aware that the jacuzzi heat is an extra charge, as the price of gas is so high these days. We look forward to having you back again soon.

It was a pleasure to have you
Thank you Rich

Helpful votes: 2 / 2

 

Beautiful Home!!!

Review submitted: June 19, 2012   Date of arrival: June 8, 2012

My friends and I stayed at La Rosa Fun House from June 8-12 during the Electric Daisy Carnival. When we entered the home we were greeted by Richard the owner of the home, he made sure we had everything we needed, explained the rules for the home and mentioned if we needed anything he would be a phone call away. When you have an opportunity to meet Richard you will find out quickly he is a very understanding guy, follow the rules of the house and you will have a wonderful getaway. I would recommend this property to anyone who has a large group or family who is looking for a relaxing stay away from the Las Vegas strip and spend quality time with family or friends. The only thing i have bad to say about the home was that the hot water was not working accordingly, sometimes the water will be really hot then really cold. Overall, we enjoyed our stay at La Rosa and built lots of fun memories here, thank you very much Rich for allowing us to stay at your beautiful home.

Owners response: Thank you so much,
So glad you all had a good time.

Yes one of the hot water tanks was going out, a brand new one has been put in , problem solved.

Thank you for the opportunity to serve you, we look forward to having you back soon

Rich

Helpful votes: 2 / 2

 

Wedding Venue

Review submitted: June 18, 2012   Date of arrival: June 5, 2012

We recently got married in Caesars Palace and hired the Fun House for three days surrounding the wedding - it turned out to be the perfect venue for our pool party/BBQ evening reception. We flew over from the U.K and enquiring and booking the venue with Rich couldn't have been easier. He was very helpful and no question was too much.

Facilities were excellent. There is a Walmart down the road for everything you need. The house was clean, VERY spacious (there were 40 of us) and Rich was extremely accommodating - literally just a phone call away, providing advice around the clock and rectified any problems we had straight away (we couldn't get the hot water working).

The lads particularly loved the (floodlit) basketball/tennis court and pool table. The girls on the other hand loved the jacuzzi and there were plenty of clean towels for sunbathing etc.

We would definitely stay at the house again and have strongly recommended the property to our friends already.

Thank you Rich for letting us stay in your beautiful home! We were all sad to leave! 40 guests - no complaints. Perfect!

Owners response: Thank you

You all were very polite clients who followed all the rules, thus it seemed to go off without a hitch, no complaints from the neighbors.

Yes the hot water heater was going out, we put in a new one , problem solved.

We look forward to having you back soon.

Thank you
Rich

Helpful votes: 1 / 1

 

Great weekend at the Fun House

Review submitted: February 26, 2012   Date of arrival: February 10, 2012

My friends and I were very pleased with our stay at the La Rosa Fun House. The amenities and spaciousness of this beautiful home allowed us to truly enjoy our stay and have a great time, while the location was perfect as it was only a 10 min cab ride to the Las Vegas strip. Rich was very kind and definitely made sure that everything was in prime condition and running smoothly. All 13 of us would highly recommend this home to any group, family or individuals who are looking for a fun rental in Vegas.

Owners response: Thank you,
So happy you enjoyed your stay and found everything to be
just as expected.
We do work hard to ensure everything is in clean , neat and in order.
We look forward to having you back soon.

Helpful votes: 2 / 2

 

Relief from the Strip

Review submitted: February 2, 2012   Date of arrival: January 8, 2012

If you are looking for a place to stay that will give you a relaxing break from the strip, but the convience of being a short drive away (less than 10 min w/ traffic), than the La Rosa house is what you are looking for. The house had a ton of places to eat within walking distance, and there is a Wal Mart (which we used to stock the fridge) two blocks away. The owners were very flexible in meeting our particular requirements for our stay, and we walked away at the end very pleased with our experince.

Owners response: Thank you
We are so pleased you enjoyed your stay.
We do work very hard to ensure that all our clients have a good clean comfortable home to stay in while visiting our wonderful city of Las Vegas.

We hope to have you back soon

Thank you
Rich

Helpful votes: 1 / 1

 

Meet You All The Way - La Rosa!

Review submitted: January 28, 2012   Date of arrival: January 20, 2012

Great layout, lots of space and room to spread out. Big BBQ, nice TVs (each room had one), and extra beds. For a large group, we had the space and privacy to enjoy the house for the weekend. Owner met us at the start and explained spa and items around the house. Location was ideal - close to Palms/Rio and by restaurants and stores. Only a few minor things for improvement:

- (Please) Add Fox Soccer Channel - HD: The TV has a ton of channels, but for our group, we were looking for EPL games on Saturday and Sunday. Nothing major, but would have put the place even more over the top.
- Dishes, glasses, and pans could use an upgrade.
- Electric stove took a while to heat up (prefer gas stoves), but we were able to cook food without a problem.
- Towels were located, but initially didn't think we had enough (Laudry on site, so not a worry).
- There were speakers on the patio that we couldn't figure out how to work, we'll ask next time how to connect.

Overall - no problem coming back to La Rosa!

Owners response: Thank you
It was great having you guys.
Look forward to having you back soon.

Helpful votes: 1 / 1

 

BEEEEEEEEEEEautiful home!

Review submitted: October 7, 2011   Date of arrival: September 30, 2011

My family and I have recently stayed here from 09/30/2011-10/3/2011 for my wedding in Vegas. The home was beautiful, and there was more than emough room for my family of 15. the pool lights in the evening are absolutely beautiful. the home is located conveniently 10-15 mins away from the strip. not too far from the strip, but far from the loud hustle, bustle of the city. made good use of the basketball court and pool on a lazy Sunday. Rich is awsome, prompt and courtesous with getting back to you. my family wants to plan a return trip to Vegas next year and we will surely be staying in this house if we do. rich, the landlord is pretty awsome, he even found my favorite jeans that was left behind and sent it back to me! thanks!

Owners response: Thank you so much,
We are glad you and all your guest had a good time and look forward to your return.
We would also like to thank you for being so respectful and taking such good care of the home and leaving it so clean upon check out.

Thanks again
Rich

Helpful votes: 4 / 4

 

Great House

Review submitted: April 21, 2011   Date of arrival: April 14, 2011

This house was everything that i expected and more, when you are sitting in the hot tub relaxing you will like scene. this by fare is this best house i have been to in Vegas!!

Recommended for: adventure seekers, families with teenagers, tourists without a car, romantic getaway

Owners response: Thank you,
It was a pleasure to have you, we look forward to having you back soon

Helpful votes: 3 / 7

 

GREAT HOUSE!!!!!

Review submitted: April 21, 2011   Date of arrival: April 14, 2011

Just Had a 4 day getaway at this great house, nice quiet neighborhood the house and everything in it was top notch all in all the best vegas house i have been in yet.

Recommended for: adventure seekers, families with teenagers

Owners response: Thank you,
We are so happy you enjoyed yourself and look forward to having you back

Helpful votes: 2 / 5

 

Great Birthday !!!

Review submitted: April 5, 2011   Date of arrival: March 31, 2011

This house was great. It is even nicer than the pictures show. It was clean and everything was as described or better. The sound system was great too! We only had one small problem with a hairdryer blowing the breaker which was solved immediately and simply. We rent a lot of vacation rentals all over the country and I cannot say enough about this property and the property management. Thank you so much, we will definitely be back to this fabulous place!!!

Recommended for: adventure seekers, age 55+, families with young children, people with disabilities, families with teenagers, girls getaway, sight seeing, tourists without a car, romantic getaway

Owners response: Thank you so much for your recent stay.
We are so pleased that you had a great birthday
and that everything worked out well for you and all your guest.
We do work very hard to ensure the home is everything we say it is.
Happy to know that the hair dryer insident got handled imedietly, as we try to resolve any issues in a timely manner.

Thanks again
Rich

Helpful votes: 6 / 7

 

great place for a large group

Review submitted: April 4, 2011   Date of arrival: March 17, 2011

This house worked well for our group of 10 people. Just like the pictures. The sound system is great and the place is very private. The owner answered his phone every time we called him during our stay, and wanted to make everything right for us. Note that there is an extra charge for heating the pool so be sure and read the fine print on that. Its an easy drive to the strip and there is plenty of parking at the house. Nice quiet neighborhood.

Owners response: Thank you,
It was great to have you Guys, and I am glad you all had fun, you were so respectful and cleaned up after yourself... thanks for that.

Hope to have you back again real soon.

Thank you
Rich

Helpful votes: 3 / 4

 

great place for large groups

Review submitted: April 4, 2011   Date of arrival: March 17, 2011

This house worked well for our group of 10 people. Just like the pictures. The sound system is great and the place is very private. The owner answered his phone every time we called him during our stay, and wanted to make everything right for us. Note that there is an extra charge for heating the pool so be sure and read the fine print on that. Its an easy drive to the strip and there is plenty of parking at the house. Nice quiet neighborhood.

Owners response: Thank you,
It was a plesure to have you, I am glad you guys had a good time.
We look forward to having back again soon
Rich

Helpful votes: 1 / 2

 

Corporate Company Getaway

Review submitted: March 22, 2011   Date of arrival: March 13, 2011

We rented this property as a place to stay while our company attended one of the flooring trade shows in Vegas. The place was perfect for our needs. We had 10 people stay there for the week, which turned out to be comparable if not more cost effective than renting hotel rooms. Beyond that we were able to host not 1, but 2 customer appreciation happy hours at the house, so not only did we cover the costs of a place to stay, but we did not need to rent another venue to host the appreciation event.

Any concern that we had during the stay we were able to have addressed by Richard in a very timely manner. He was prompt and fair with the concerns that we had.

I would highly recommend the house to anyone who is planning a trip to Vegas with a group. It's about 8 minutes from the strip, and basically a straight shot at that. There are restaurants and grocery stores galore, so you can easily choose to relax at the pad, or get out on the town.

Recommended for: age 55+, families with young children, people with disabilities, families with teenagers, girls getaway

Helpful votes: 2 / 3

 

Corporate Company Resort

Review submitted: March 22, 2011   Date of arrival: March 13, 2011

We rented this property as a place to stay while our company attended one of the flooring trade shows in Vegas. The place was perfect for our needs. We had 10 people stay there for the week, which turned out to be comparable if not more cost effective than renting hotel rooms. Beyond that we were able to host not 1, but 2 customer appreciation happy hours at the house, so not only did we cover the costs of a place to stay, but we did not need to rent another venue to host the appreciation event.

Any concern that we had during the stay we were able to have addressed by Richard in a very timely manner. He was timely and fair with the concerns that we had.

I would highly recommend the house to anyone who is planning a trip to Vegas with a group. It's about 8 minutes from the strip, and basically a straight shot at that. There are restaurants and grocery stores galore, so you can easily choose to relax at the pad, or get out on the town.

Recommended for: families with young children, people with disabilities, families with teenagers, girls getaway, tourists without a car

Owners response: Hello Sillystephie03 ,
It was more than a pleasure having you, sometimes we do get a little worried when people want to have corporate events,... for various different reasons.
However, I must say you guys were incredibly respectful with no complaints from the neighbors.
I would also like to thank you for taking such good care of the home and following all the Rules & Regulations and cleaning up before you checked out.
We look forward to having you back again.

Warm Regards
Rich

Helpful votes: 2 / 3

 

Rosanna Rental

Review submitted: October 19, 2010   Date of arrival: October 6, 2010

I was very disappointed by the rental property above.
Although the gentleman made efforts to fix problems in the house, the house was not to our expected standards.
Jacuzzi not functioning in the master bedroom, Coffee grind left in the filter, and molded in the coffee machine, very dirty dishes, and furniture that seem to have been picked up at salvation army. The water constantly runninf in the toilet of one of the bedrooms. Internet didn't work the last day of stay.
We have rented other property with Homeaway, this one was not a good experience. THis looks like a foreclosed home that has barely been salvaged for rental.
I do not recommend this property, and makes me wonder about listing quality on Homeaway?

Owners response: Dear Leapper,
As you mentioned in the beginning of your review we do make every reasonable effort to fix any problems that may have risen while staying at any one of our many properties, I can assure you that this was an isolated indecent and we did send out someone to address your concerns.
Although you did not have internet your last day this could have easily been fixed by either turning the router off for ten seconds and then back on, or call us to let us know you were having difficulties.
Again the running of the toilet just needed to be brought to our attention and we would have sent out a repair man , this issue has since been resolved.
You did in fact let us know about the very few dirty dishes and we immediately sent out a cleaning staff to take care of this issue.
You are correct that this home was bought as a for-closer and we have put a great deal of money into fixing the home up, as our brand new tennis and basket ball courts are now complete, as well we have put in new wood floors, new paint, new cool deck, new decorative rock wall, new landscaping and many other things to improve the home and we are constantly doing other projects to make this one of the finest rental homes in Vegas.
We do work very hard to ensure you a quality home and appreciate you bringing these minor issues to our attention.
You were among one of our first few guest when we opened the home,and we are in no way trying to make excuses.
However we have come a long way since then and have done many many huge improvements to the home, it now is one of the premiere homes in Las Vegas.

Thank you
Mangment

Helpful votes: 13 / 18

 

Truly Awesome!!!!

Review submitted: September 24, 2010   Date of arrival: September 11, 2010

WOW!!! We were very happy when we arrived at our "home" in Vegas. The house is exactly as it is described in the rental ad and in the pictures. You will not be disappointed when you rent this property.

16 friends stayed at this home. We found the property easy to find from the airport, and it is an easy drive to the strip, Fremont Street, Red Rock Canyon, everything you will be doing on your visit.

There is everything you need close by, banks, groceries, shopping, restaurants, liquor store etc. The house was stocked with the small things that you may forget to buy at the grocery store.

Each time I had contact with the home owner, either by telephone or by email, he was prompt to return my messages, and very friendly and helpful and was always able to answer my questions honestly.

With a large group we thought renting a house for our holiday made a lot more sense then staying in a hotel, and we were right. The pool was refreshing, we made the most of it during the day, it was nice to have a large table poolside so we could sit outside in the evening.

The neighbourhood which this house is in is very nice and quiet, but we didn't find sitting outside we would be disturbing anyone around us. We felt very safe day and night in that neighbourhood.

We had 3 rental vehicles, and never had any problem with parking. There was never a shortage of things to do.

Anyone thinking about renting this property will not be disappointed. I would definitely recommend this place to anyone, and wouldn't hesitate to return.
Thank you!!

Recommended for: adventure seekers, age 55+, families with young children, families with teenagers, girls getaway, sight seeing

Owners response: Thank you, you guys and gals where great, we loved having you and thank you so much for leaving the home so clean, I am very pleased you found everything to be neat, clean and in order.
We do strive to give all our clients the home that is addvertised, and do our very best to make sure your rental process is as smooth as possible.

We a so happy you all had such a good time.

We look forward to having you back again next year.

Thank you
Rich

Helpful votes: 8 / 10

 

Great House

Review submitted: May 23, 2010   Date of arrival: May 7, 2010

This was a great vacation rental, it was huge clean and comfortable.
The ownwer was very responsive and easy to work with and always answered his phone or returns his calls promptly.

The home was very close to the Strip and very easy to get to.
The home is on a very big piece of land.

All in all we loved it and would highly recomend it to anyone thinking of staying here, you will not be dissapointed.

Owners response: Thank you,
We are always working hard to improve our property and are pleased that you enjoyed it.
We look forward to having back soon.

Helpful votes: 23 / 25

 

Reviews are the subjective opinions of VacationRentals.com travelers and not of VacationRentals.com, Inc.

  vacation rental details         write a review