reviews for: listing #93182 - Crescent Beach, Florida House rental

Rum Runner, 6 Bedrooms, Private Pool, Bar, Elevator, Wifi
  • bedrooms  6
  • pool  yes
  • type  House
  • baths 
  • hot tub  yes
  • community  Private Beach Home
  • sleeps  14
  • pets allowed  no
  • rates (USD) $583 - $2,000 /nt
    $1,995 - $9,000 /wk
    $6,770 - $22,929 /mth

sort by:

a very relaxing area

Review submitted: October 6, 2011   Date of arrival: September 10, 2011

we have stayed in this condo before. we really enjoy this area. the only change as far as the condo was the cleanliness, there was a change there, when we pay for cleaning it should be clean, the pictures were covered with dust as well as the ceiling fans, the dryer had sand in it, there was food in the floor in front of the frig, rugs in second bath were dirty,vanity lights were really dirty,these areas need attention

Owners response: Hi Delmer - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the cleaning issues. I have already contacted my property manager to get these fixed. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, 904 385 3888, Vacation Rental Pros, 6233 A1a South, St. Augustine, FL 32080

Helpful votes: 0 / 0

 

Review submitted: July 5, 2011   Date of arrival: June 11, 2011

My daughters and I had a GREAT time. The ocean view was very pleasant and the sound of the waves, very relaxing. It was our first time in Florida, but definately not our last. My only two small complaints are the sliding door in the master bedroom that leads to the balcony was difficult to open and close; and the bee/wasp nest located on our balcony made it difficult for us to enjoy it. Other than that, we were very satisfied.

Owners response: Hi Oralia - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the maintenance issues. I have already contacted my property manager to get these fixed. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, 904 385 3888, Vacation Rental Pros, 6233 A1a South, St. Augustine, FL 32080

Helpful votes: 0 / 0

 

Review submitted: June 27, 2011   Date of arrival: June 18, 2011

Overall, the room and condo were good. It was nicely decorated, however, the room did not have a single clock in the bedrooms or living room. There were no kitchen towels, and the floors and balcony were dirty upon our arrival. We also were repeatedly harassed by telemarketers looking for the condo's owner. We had to unplug the phone to get peace and quite. They need to add their phone number to the do not call registry.

Owners response: Hi Bryan - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the maintenance issues. I have already contacted my property manager to work with the owner to get these fixed. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, 904 385 3888, Vacation Rental Pros, 6233 A1a South, St. Augustine, FL 32080

Helpful votes: 0 / 0

 

Review submitted: April 25, 2011   Date of arrival: April 9, 2011

very disappointed that we could not walk on the beach when the tide was in because of the rocks, we did ask about this and were told that we could walk on the beach any time. We also stopped in at the property mgmt. office to enquire about the discounted golf and were told that someone would get back to us....we are still waiting! The property itself had a beautiful view but there were a # of things missing the bottle opener was pre 1950 someone should check the drier if burned some of our clothes. Upon arriving at the unit we found the oven door handle hanging off, also on this type of oven you should not put tin foil on the bottom as there is a radiant heat element built in, we found this out after it took 2 hours to reach 350 degrees.

Owners response: Hi Alex - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the maintenance issues. I have already contracted my property manager to get these fixed. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, 904 385 3888, Vacation Rental Pros, 6233 A1a South, St. Augustine, FL 32080

Helpful votes: 0 / 0

 

Quiet and relaxing

Review submitted: April 13, 2011   Date of arrival: April 2, 2011

Great Vacation! The condo was nicely furnished with plenty of storage and beautiful views of the ocean and pool. We had the beach and pools to ourselves most of the time. Very quiet and relaxing. Kids loved climbing on the rocks to get to the beach. (Something that should be mentioned and pictured as this may be difficult for some to manuever over.) Only thing disappointing was that there were no beach chairs or beach umbrella available with the rental. (Items difficult to pack and things you kind of expect are there when going to the beach). Otherwise Perfect! Would go again and recommend for others. ( also above $695, that would be a bargain, i think we paid 2x that)

Owners response: Hi Anthony - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the maintenance issues. I have already contracted my property manager to get these fixed. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, 904 385 3888, Vacation Rental Pros, 6233 A1a South, St. Augustine, FL 32080

Helpful votes: 0 / 0

 

Poor Procedures At Vacation Rental Pros

Review submitted: March 20, 2011   Date of arrival: March 4, 2011

Your check-in process was a disaster. Collecting property keys from a remote location is inconvenient. Better to have lock box at the property entrance (the way most other rental agencies operate). Our property key did not fit lock! Called to report problem, difficult to reach a party, spare keys were finally delivered 1 hr later. If I had called after 4:00 pm, we would have been stranded with no key since Vac Pros only had voice mail responses to our calls (reported keys had not arrived, received no call back). We'll never use Vacation Rental Pros again!! They are responsible for us losing 2 days use of condo heated pool since we finally got into rental too late to pickup pool key from condo office that closed for the weekend. Ask me again if our vacation experience was very good? The property was nice but we won't use or recommend Vacation Rental Pros again!

Owners response: Hi Ray - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the issues with the keys and pool pass. This is not up to standards at all. I have already contacted my property manager to talk about what occurred and the follow up issues. I sincerely apologize again and will email you a discount. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, 904 385 3888, Vacation Rental Pros, 6233 A1a South, St. Augustine, FL 32080

Helpful votes: 0 / 0

 

Review submitted: March 14, 2011   Date of arrival: February 19, 2011

We loved the condo, the view, the area and the weather.

Owners response: Hi Denise - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, 904 385 3888, Vacation Rental Pros, 6233 A1a South, St. Augustine, FL 32080

Helpful votes: 0 / 0

 

Beautiful view!

Review submitted: July 19, 2010   Date of arrival: July 10, 2010

This penthouse condo had the most awesome view of the Atlantic. We watched shrimp boats line up to make their catch. The furnishings made you feel like you were in a Better Homes and Gardens magazine layout! Our only disappointment was the beach...or lack of. The coquina rocks were gorgeous and interesting but made getting to the low tide beach quite treacherous. If you are going to this condo without kids and without anyone who is in the least bit handicapped you can get to the beach...only at low tide. Otherwise, drive less than a mile north on A1A to the beach next to Marineland. It was great! Also, the immersion program with the dolphins at Marineland was a once in a lifetime experience. Try it!

Owners response: Hi Tamra - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904 246 8181

Helpful votes: 0 / 0

 

Review submitted: July 14, 2010   Date of arrival: June 19, 2010

My daughter and I had a great time on our vacation. The beach and pools were nice and relaxing, not crowded like at home. There were many things to do nearby to hold her interest as well: Orlando, Marineland, and various attractions in St. Augustine.

Owners response: Hi Becky - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904 246 8181

Helpful votes: 0 / 0

 

Beautiful view, Beach not family friendly

Review submitted: July 12, 2010   Date of arrival: July 3, 2010

The property was very nice, and our condo was nicely furnished. However, the nature of the beach was not adequately represented in the listing. The beach is covered in huge coquina rocks, which, although very picturesque, make the beach completely inaccessible during high tide. The tide varied daily, sometimes only allowing us on the beach for a couple of hours a day. The children and adults in our group received several cuts and scrapes. The tide did allow us ample time on the beach toward the middle/end of our week. This beach would be completely out of the question for a family with curious toddlers or accompanied by elderly people, as you have to climb down the rocks to even access the beach area at all times - low or high tide.

Owners response: Hi Joy - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the beach at Surf Club. We do manage 20 other condo properties including in St Augustine Beach where the sand is white, white and powdery soft. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904 246 8181

Helpful votes: 0 / 0

 

Palm Coast visit

Review submitted: June 21, 2010   Date of arrival: June 12, 2010

We had a great time in Palm Coast. The only disappointment was the beach was only accessable durring low tide, as the LARGE coquina rocks (that we had to climb over to get to the sand) were all that was exposed during high tide. the condo complex was wonderful and we would love to return. however someone with young children or an elderly couple might have a hard time even walking on the beach. (a tip for the cleaning crew would be to sweep and de-cobweb the balcony as there were MANY spiders on the porch.) otherwise we had a peaceful vacation and wish we had a longer stay.

Owners response: Hi Jennifer - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the beach. We do manage other properties in St. Augustine Beach where the beach is wide, white and powdery soft. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. I want to offer you a coupon good for 10% off your next stay. You can go online to our web site and book using coupon code = rebook10 Just type in .... rebook10 Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904 246 8181

Helpful votes: 0 / 0

 

daytona bike week

Review submitted: March 8, 2010   Date of arrival: February 27, 2010

went for bike week and was far enough away from the madness but close enough to have a beautiful ride along the coast line. would stay there again. There really wasnt much of a beach but luckily it was too cold to miss.

Owners response: Hi Cecillia - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

Beautiful Views

Review submitted: March 1, 2010   Date of arrival: January 30, 2010

Overall we really enjoyed the condo. Terrific ocean view from the huge balcony. Condo was very nicely decorated and beds comfortable. The kitchen appliances were modern, and the only suggestion I can make would be for the owners to provide new pots, pans and utensils. Some of the teflon pan are so badly scratched, I doubt they would be used by anyone. Maybe most guests staying here eat out every day, but for us staying a month, we like to cook our own dinners at least half of the time. I'd suggest they owners live in their condo for a week or two and they will see what I mean. Really, a few hundred dollars in new kitchen stuff is all that's required to make this condo 100% in my books!<br/><br/>ps ... the writeup suggests there is a 2-seater bike for use down in the garage, but it was locked with a chain and the owner had not provided the lock combination. Any easy remedy.

Owners response: Hi Bill - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. We will contact the owners on the kitchenware. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

The location was very nice, we were hoping for a better beach. The only small problem we had was wi

Review submitted: October 19, 2009   Date of arrival: October 8, 2009

Owners response: Hi Eileen - I just received and read your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize for the issues with the screen doors. I have contacted operations to fix these. Again, please accept my apology. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

We enjoyed the area, and especially St.

Review submitted: August 24, 2009   Date of arrival: August 8, 2009

Owners response: Hi Jimmie - I just received your wonderful feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

The condo was great, our family had a wonderful time. The view was excellent!!!! Hope to go back s

Review submitted: July 13, 2009   Date of arrival: July 4, 2009

Owners response: Hi Greg - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

Very Restful Stay!

Review submitted: June 18, 2009   Date of arrival: June 6, 2009

Our only complaint was that we were not expecting a rocky beach. From the picture attached to the owner's description, it showed a picture of a nice golden, sanded beach. So that was what we expected. It wasn't until AFTER our vacation and we went back to look, we saw the actual beach pictures on the website for the complex. That was disappointing. But, the week we were there, we had the pool to ourselves...and the whole place was very quiet. So it was really what the doctor ordered. Extremely restful! Thank you. (But you might want to change out that picture of the golden sand beach. It's really misleading!)

Owners response: Hi Jeff - I just received your wonderful feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. We did have some beach erosion after Tropical Storm Faye hit last Fall. We are getting more sand washing back in every week. We will retake some pictures though. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

We will consider renting next year for at least one month if the rate is satisfactory.

Review submitted: February 18, 2009   Date of arrival: January 31, 2009

Owners response: Hi George - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

AWSOME PLACE TO STAY

Review submitted: November 10, 2008   Date of arrival: October 17, 2008

What a great time we had at this conveniently located breathtaking condo. St. Augustine, Marine-Land, and Disney World were some of the things we did although we could have imagined just staying at the condo as the pools and the beach were also great. Would definitely stay again.

Owners response: Hi Daniel - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

Palm Coast Beach is a Gem!

Review submitted: August 14, 2008   Date of arrival: July 26, 2008

Beautiful ocean sunrises greet every day!Lovely condo & pool on the beach. Swim with the dolphins at Marineland or enjoy them while at the beach. We drove only 1hr.40 min to Disney World for a magical day. Don't miss St. Augustine. Only 20 min. north for a historical adventure. What a beautiful city filled with wonderful restaurants, museums, shops, trolly tours and plenty of fun for kids. We can't wait to come back!

Owners response: Hi Deborah - I just received your feedback and wanted to personally thank you for taking the time to fill out our survey. I apologize again for some of the maintenance problems. It is our goal to provide a wonderful vacation experience. You and your family are welcome back any time. Thank you again. Steve Milo, VacationRentalPros. com 904.707.1487

Helpful votes: 0 / 0

 

Disappointed

Review submitted: May 26, 2008   Date of arrival: March 9, 2008

The building itself was clean and good condition, but this condo needed updating. Not enough dishes....only enough to fill half of dishes washer. Slim on patio furniture. No beach chairs. Dirty bathrooms including mold. Some amenities that were listed, we did not have access to, i.e. fitness room, gas barbeque. No instructions or anyone to ask regarding where the trails are. Contacted owner/manager first day and he did not call back for the information requested.

Owners response: I apologize for condition of the cleaning on the condo. It was unacceptable and we replaced the cleaner on this condo. We also added additional dishes and kitchenware after this feedback. In terms of the fitness room, that is Surf Club II and only residents of that building can use it. We never indicated you could use Surf Club II amenity. In terms of the BBQ grill, there is a charcoal one right outside the building in the common area. Once again, I apologize for the condition of the cleaning. It was unacceptable and it is not typical of the standards we set. Steve Milo, owner of VacationRentalPros .com, 904_707_1487

Helpful votes: 0 / 0

 

Review submitted: May 14, 2008   Date of arrival: March 19, 2008

Everything was great. A few pool towels would be nice to add.?? Had a wonderful time. Thanks Rob

Helpful votes: 0 / 0

 

Reviews are the subjective opinions of VacationRentals.com travelers and not of VacationRentals.com, Inc.

  vacation rental details         write a review