Send to a friend
Pin It
back to search results

Gorgeous ! The Bentley Hotel Studio In South Beach in Miami Beach

Miami Beach Studio Rental Picture Miami Beach Studio Vacation Rental Picture Studio in Miami Beach, Florida Picture Miami Beach Vacation Studio for Rent Picture Studio Rental in Miami Beach Picture Miami Beach Studio Lodging Picture Studio in Miami Beach Rental Picture Rental Studio in Miami Beach, Florida Picture
  • bedrooms 0
  • baths 1
  • sleeps 2
  • pool yes
  • hot tub yes
  • pets allowed yes
  • type Studio
  • community Bentley Hotel
  • rates (USD) $ 850 - $ 2,950 / week

vacation rental description

This beautiful studio is located at the 5 Star Bentley Hotel,on famed
Ocean and 5th,in the heart of the action,and right across the gorgeous
beach.
It boasts a great rooftop pool with lounges and
cabanas with direct Ocean View,on the second floor
Just what Sobe is all about,contemporary elegance!
The studio offers a small balcony with back of the building view,if
you want to smoke outside as smoking is not allowed in the room.
The Bentley Condo Hotel also offers 24 hr. check in service so no need
for keys to be mailed,just check into your gorgeous apt.when you
arrive,at any time.
You will be right in the middle of the action!

ALL RENTALS HAVE A $75 CHECK OUT CLEANING FEE.

EXTRA SERVICES ARE $65 AND PAYABLE DIRECTLY TO THE HOUSEKKEPER.

vacation rental location

property availability

  • dates with deals
  • unavailable dates

Last modified on 11-19-2011 at 1:55 PM.

email owner view full calendar

GIA HUTT

studio rental amenities

Pool,cabanas,in site restaurant.

activities and attractions in Miami Beach Atlantic Coast South

Water sports,clubs,world class restaurants,designer stores.
Nearby you will find the Parrot Jungle,Bass Museum,Lincoln Road
Mall,Golfing,American Airlines Arena,Bayside etc.

vacation rental rates

Rates vary with season and events,starting at $100 per night to
$325.plus tax and cleaning fee.
Contact us for rates,and availability.
Last minute discounted rentals occasionally available.

email owner

GIA HUTT

contact owner

please fill in the form below to inquire about this rental.

submit

  • owner GIA HUTT
  • 2nd phone 7325139195

When you book a vacation rental on any of our websites, we want you to experience a carefree vacation. Learn More

accepted payment methods

credit card
PayPal
bank transfer

Prior to paying a reservation deposit, always verify payment instructions by calling the phone number displayed on this listing page. By contacting the owner directly and paying by an approved method - credit card, paypal, check or bank transfer - your reservation payment will be protected up to $1,000.

Learn more in our Security Center

Miami Beach studio photos at a glance

Miami Beach Studio Rental Picture
Studio in Miami Beach, Florida Picture
Studio Rental in Miami Beach Picture
Studio in Miami Beach Rental Picture
Miami Beach Studio Vacation Rental Picture
Miami Beach Vacation Studio for Rent Picture
Miami Beach Studio Lodging Picture
Rental Studio in Miami Beach, Florida Picture

email owner

GIA HUTT

traveler reviews for this miami beach studio rental

Great location, but lots to be desired

Review submitted: June 27, 2014   Date of arrival: June 17, 2014

Loved the location (Walgreens is right around the corner) loved the roof top pool and lounge area. Was nice to have the extra cot/single bed that made up from the automan. That being said here are a few things to be aware of: hotel staff are friendly, but very clear that you are on your own, as it is a separate condo rental. No extra towels, face cloths etc. Which normally wouldn't be an issue, except for we only had one face cloth each (2guests for 8 days) would have been nice to have access to the hotel face cloths. The staff albeit friendly, are very loud from 8-11 am, the condo is near the service elevator/cleaning supply area and we were woken each morning by their very loud and long conversations (walls are very thin, could hear chairs being moved around above us etc.). The hotel was being renovated the whole time we were there (workers in pool area, sound of a generator running for their painting tools beside the pool etc.) and the last few days of our stay we discovered our floor was being renovated...would have been nice to be informed that the hotel and especially our floor would be under renovations during our booking dates. The condo has no telephone, no alarm clock and a nice tv that is broken? We had difficulties getting it to turn on(cable box settings) emailed the unit owner and were told to ask the front desk, asked the front desk and we were informed they are not able to enter the condo as it is a separate rental and would not give us even verbal instructions ...we were on our own once again. Managed to get it up and running, watched 20 minutes of a movie and the tv switched to gray fuzz on its own (remote was sitting on the table, never touched). Try as we did, the cable box would not connect again...no tv for the whole trip. Internet access is okay, cuts out a lot. The main elevator broke down, so service elevator had guest traffic as well which added to the noise during the early morning hours (partiers from 11:00 pm - 3:00 am). The location is perfect....however would hesitate to return as cleanliness wasn't up to standard in the kitchenette area (cups/plates etc. we had to rewash before using, there were no dish cloths/tea towels, just an old dried up used sponge we did not want to touch, floors were dusty/sandy, walls need a new coat of paint etc) but the towels, sheets and bathroom were clean. Main issue was the noise, morning and night voices echoing/shouting because of location of unit near service area.

Recommended for: people with disabilities, girls getaway, sight seeing, tourists without a car, romantic getaway

Owners response: HI Megan;
I'm so sorry about you being disappointed ,and I don't blame you!
Unfortunately we were told that NO remodel would take place during your dates,I don't think they have a clear schedule either...Unfortunately that's out of our hands.:(
As for the towels,a simple e-mail ,or (even better) a call would have been enough for us to bring you more,we do when requested but obviously,at $89 plus tax per night we cannot offer daily maid and linen service,and we do charge $15 extra when you call for more towels,as the laundry is more,and in order to keep your rent so low we have to...
We leave two bath per person in the bathroom and a couple more in the closet,(you had that) plus a wash cloth per person,if you didn't have that it was an oversight,wish you had called or e-mail me.
As for the TV.this is a settings issue,a few guests have had this happen the front desk always takes care of it as we use the building cable,it rarely happens but with the remodel,well...obviously we cannot take care of this either,but again,with all these issues,you should have called me,I always answer,as you already know,and respond asap to e-mails.If you are not being helped locally,I could have called the manager and ask for them to please hep you,they always do,but if you don't let me know I can't help you.
I will have my housekeeper empty the cabinets in the kitchen,again,if you were not happy,next time CALL immediately,instead of this review,your experience within the apt. may have been different,we are all human,and with people checking in and out with a three hour window to clean etc.something could be missed.
I hope next time you have any issues in a rental,you call,not even e-mail,call,as we take care of any requests right away,as long as it is within our control.
WE TRY to make everyone happy!
Thanks
Gia Hutt

Helpful votes: 0 / 0

 

An amazing experience

Review submitted: February 14, 2012   Date of arrival: March 1, 2011

Our experience was really nice. I do not remember the name of the lady in charge, but she was really helpfull, Mrs. Gia was amazing on the phone. We found the location just perfect. I will hightly recomend this beutiful studio to anybody. I payed a lot of money for another one using keyfly and it was a disaster, not at all like the pictures. Mrs. Gia and her partner really, really saved my vacation. The hotel is amazing, it's just in the heart of everything!!.What a wonderful experience. I will definitly go back again.
Jessica from PEru, living in the Caribbean island of Nevis

Recommended for: adventure seekers, sight seeing, tourists without a car, romantic getaway

Helpful votes: 1 / 1

 

Great Location

Review submitted: July 3, 2011   Date of arrival: June 18, 2011

Having never been to South Beach we had no idea what to expect. We loved the location- right on the edge of all the restaurants and bars. The pool area was beautiful and hotel staff was nice. The room was nicely decorated. I wish the hotel had a washer and dryer- other than that it was perfect. Thank you for sharing your beautiful condo.

Recommended for: age 55+, sight seeing, tourists without a car, romantic getaway

Helpful votes: 0 / 0

 

Reviews are the subjective opinions of VacationRentals.com travelers and not of VacationRentals.com, Inc.

email owner see all reviews (3/5) write a review

GIA HUTT


Miami Beach vacation rental

This vacation rental has been listed since 01/18/2009.

Page views: 103 this month – 1193 this year – 21931 since listed

View Another Miami Beach Vacation Condo Rental