check navigate-up navigate-left navigate-right expand mail svg-lightning svg-24hr

**** hotel, FREE full breakfast,1/2 mile to Disney, Disney Good Neighbor Hotel

Overview

Property Details

Updated: Aug 12, 2016
Hotel, 1 Bedroom, 1 Baths, 6 Sleeps, multiple units avail., 2 to 4 bedroom also

Five story luxury condo hotel suite(s) located across from Disney Marketplace® area

* Luxury suite with complete kitchen

* Luxury pillow top sleep comfort beds

* Living room

* Free deluxe breakfast ( Daily)

* Free evening cocktail reception ( Monday thru Thursday)

* Free transportation to Disney parks

* Free internet access and 24 hour concierge service

* Heated outdoor pool and jacuzzi tub

* Less than 1 mile from the park

* Other accomodation types available, just ask

* Much, much more, we're out of space

  • Sleeps 6
  • 1 Bedroom
  • 1 Bathroom
  • Parking
  • Garden
  • Swimming pool
  • Barbecue
  • Internet
  • Dish washer
  • Washing machine
  • Towels provided
  • Linens provided
  • Wheelchair access
  • Accept Credit Cards
  • Bookable online

Recent Review

About the Owner

We've owned condos at the resort since 2006. We offer some of the best deals in the Disney area.

Call Owner
Speaks: english

19 Reviews

4.2
based on 19 traveler reviews

4

Wonderful

  • 4 of 5

Beautiful comfortable complex. I rate it a 4 because i notice an issue in the bathroom. Hopefully management will take care of it before another guest reserve the room.

  • Submitted: Jul 25, 2016
  • Stayed: Jul 2016
  • Source: HomeAway
Owner's Response: Thank you for the feedback. Glad to see you enjoyed your stay. We value your comments, as we live a good distance away and your input helps us keep an eye on our condos at the resort. Winning Trip Advisor annual awards and maintaining our standing as a Diney Good Neighbor resort is very important. We spoke to the general manager and the next guest that followed you and the one issue you mentioned has been taken care of completely. We'll be contacting you shortly to offer you a super deal on your next trip. Thanks again. Best regards, Joann and Joe
Did you find this review helpful?
0 0
1

Okay until you walk in the room

  • 1 of 5

When we arrived for check in at 4pm, our room was still not ready (although check in is after 3pm). We had to wait with 4 children for another hour. When we got in the room there was a mildew smell. We also found roaches in the bathroom which had a black mildew stain around the toilet, we also found hair and dirt in the shower. Not impressed with the cleaning job ecspecially since we had to wait for them to clean the unit. We then went grocery shopping and the next morning noticed that nothing was cold or frozen. When we called down he maintenence worked stated that the refrigerate was broke and as been broke and he didn't understand why we were in that room. They decided to finally move us at midnight to another room that was not cleaned and had the same mildew smell. When we called about it they told us they would have the room detailed cleaned the next day (which was never done). Would NEVER STAY HERE AGAIN. Not worth the price at all. When we checked out we spoke with management would acted like they could care less. Not impressed at all!

  • Submitted: Jul 21, 2016
  • Stayed: Jul 2016
  • Source: VRBO, from HomeAway
Owner's Response: Sorry to hear you were not happy. We just spoke to our manager at the resort. He did note that you were not happy with our condo and that he moved you to another suite the day you arrived (July 4th) and that there were no issues mentioned subsequently until check-out on July 10th. We have owned condos at the resort for 10 years and have had dozens of good reviews, this being only the 2nd negative review we've ever received. We even received an excellent review in this condo in July 2016! This doesn't mean that everything is always perfect, However, we have consistently received annual awards from Trip Advisor and other rating firms. We even have been designated a Disney Good Neighbor Hotel and met their requirements for three plus years. Additionally, we are in the midst of a $10,000 per condo upgrade that will be completed in the next 60 days - new appliances, mattresses, kitchen and furniture! We realize you checked in on the 4th of July and the 1st we knew of your concerns was today, August 5th. Over the years the few people that had an issue not resolved by our on-site management have contacted us by phone while there was still time for us to address their concerns. When given a chance, we have been able to make our guests happy when they contacted us directly 100% of the time.
Did you find this review helpful?
0 0
1

Needs a lot of upgrading!

  • 1 of 5

Has an old funky smell.

  • Submitted: Jul 20, 2016
  • Stayed: Jul 2016
  • Source: HomeAway
Owner's Response: Hello, we are so sorry to hear this! We have never had a bad review and would like to address this issue with the resort. In addition, there is a major renovation just beginning this month and should be completed soon. If you could let me know the suite you stayed in, I will have the resort work on it quickly!
Did you find this review helpful?
0 0
5

Great stay, comfortable suite!

  • 5 of 5

Great location, next to Disney and close to all Orlando Premium Outlets, malls and shops. The place is just like the one in the pictures, including all the ammenities for kitchen and entertaiment. The service was impeccable, it's a great value for an excelente price!

  • Submitted: Jul 13, 2016
  • Stayed: Jul 2016
  • Source: HomeAway
Owner's Response: Thanks for the kind words. Greatly appreciate it. It's our favorite vacation destination also.
Did you find this review helpful?
0 0
4

Great Stay!

  • 4 of 5

Everything was as advertised. We had a great time. The Room was clean.

  • Submitted: Jul 4, 2016
  • Stayed: Jun 2016
  • Source: HomeAway
Did you find this review helpful?
0 0
5

Great location & accommodations

  • 5 of 5

We stayed here for 4 nights. We were supposed to stay 5 nights, but had to change our plans a few days before we arrived. The owners were wonderful to work with. They responded promptly to each email & were very helpful in changing our reservation. The accommodations were perfect for what we needed. The location was great - close to restaurants, malls, grocery stores & the parks we visited (Disney World, Sea World & Aquatopia). Hot breakfast each morning worked out great for us. We also were able to enjoy the Wednesday night Bbq & drinks, as well as the pool & hot tub. Beds were very comfortable. The room had a little musty smell when first entered. However, I'm not sure if we were in the correct room. My confirmation stated our room was on the 3rd floor, but we were given a room on the 1st floor, which was fine (just not sure if it was the owners room). Housekeeping was great. We would definitely recommend to others and would definitely stay here again if opportunity arises.

  • Submitted: Apr 5, 2016
  • Stayed: Mar 2016
  • Source: VRBO, from HomeAway
Owner's Response: So glad you enjoyed your stay. We already contacted the manager and your concerns have been addressed and corrected! Thanks for your feedback. We are always ready for your next vacation.
Did you find this review helpful?
1 0

Location

From the Owner

With the free hot breakfast, maid service & many others we say it's cheaper than staying home.

Activity and Interests

Car: not necessary

Close to:

* Universal Studios

* Sea World

* Outlets

and many restaurants without high 'Park' prices

Availability

Rental rates

Convert Currency
Rate Period Nightly Weekend Night Weekly Monthly Event
 
Late Summer
Aug 16 2016 - Sep 5 2016
2 night minimum stay
$85
From
$95
Thu,Fri,Sat
 
 
Early Fall
Sep 6 2016 - Oct 26 2016
2 night minimum stay
$82
From
$97
Thu,Fri,Sat,Sun
 
 
Halloween
Oct 27 2016 - Oct 31 2016
2 night minimum stay
$99
 
 
Late Fall
Nov 1 2016 - Nov 22 2016
2 night minimum stay
$84
From
$105
Fri,Sat,Sun
 
 
Thanksgiving
Nov 23 2016 - Nov 26 2016
3 night minimum stay
$115
 
 
December
Dec 13 2016 - Dec 21 2016
2 night minimum stay
$89
From
$105
Fri,Sat
 
 
Christmas 2016
Dec 22 2016 - Dec 27 2016
4 night minimum stay
$115
From
$129
Fri,Sat,Sun
 
 
New Years
Dec 28 2016 - Jan 2 2017
3 night minimum stay
$125
From
$129
Thu,Fri,Sat,Sun
 
 
winter 2017
Jan 3 2017 - Feb 9 2017
2 night minimum stay
$92
From
$105
Fri,Sat,Sun
 
 
early spring
Feb 16 2017 - Apr 12 2017
2 night minimum stay
$92
From
$109
Fri,Sat,Sun
 
 
easter 2017
Apr 13 2017 - Apr 17 2017
3 night minimum stay
$105
From
$119
Fri,Sat,Sun
 
 
May 2017
May 1 2017 - May 31 2017
1 night minimum stay
$85
From
$100
Fri,Sun
 
 
Summer 2017
Jun 1 2017 - Sep 5 2017
2 night minimum stay
$95
From
$105
Thu,Fri,Sat
 
 
My Standard Rate
2 night minimum stay
$92
 

Additional information about rental rates

Tax Rate 12.5%

Call us for last minute specials!

Owner's Cancellation Policy

100% refund if canceled at least 30 days before arrival date.
Enter dates for accurate pricing
Total amount
Email Owner
Updated: Aug 12, 2016
12
Available arrival
12
Available stay (no arrival)
12
Unavailable

Amenities

Property Type

  • hotel

Accommodation Type

  • Hotel

Theme

  • Adventure
  • Budget
  • Family
  • Luxury
  • Romantic
  • Sports & Activities
  • Tourist Attractions

General

  • Air Conditioning
  • Clothes Dryer ...
  • Elevator
  • Fitness Room / Equipment
  • Hair Dryer
  • Heating
  • Internet
  • Linens Provided
  • Living Room ...
  • Parking
  • Telephone
  • Towels Provided
  • Washing Machine ...

Kitchen

  • Coffee Maker
  • Dishes & Utensils
  • Dishwasher
  • Kitchen
  • Microwave
  • Refrigerator
  • Stove
  • Toaster

Dining

  • Dining Area

Entertainment

  • Game Room
  • Satellite / Cable
  • Television ...

Pool / Spa

  • Communal Pool
  • Hot Tub
  • Outdoor Pool

Onsite Services

  • Concierge
  • Staff

Suitability

  • Minimum Age Limit for Renters
  • children welcome
  • non smoking only
  • pets not allowed
  • wheelchair accessible

Location Type

  • Downtown

Attractions

  • live theater
  • recreation center
  • restaurants
  • theme parks
  • water parks

Leisure Activities

  • outlet shopping
  • sight seeing
  • walking

Local Services & Businesses

  • ATM/bank
  • fitness center
  • groceries
  • laundromat
  • medical services

Sports & Adventure Activities

  • basketball court
  • golf

Bathrooms

  • Bathroom 1

Bedrooms

  • 1 Bedroom, Sleeps 6
  • Bedroom 1

Outside

  • Boat ...
  • Deck / Patio
  • Golf ...
  • Lawn / Garden
  • Outdoor Grill
  • Tennis ...

Meals

  • Guests provide their own meals

Notes:

  • FREE HOT BREAKFAST DAILY * Free transportation to The Walt Disney® Resort * Official Disney Tour desk with attraction tickets * Heated outdoor pool * Jacuzzi tub * Exercize facilities * Free cocktail reception (Mon - Thur 5:30 – 7:30 p.m.) * Game room * Barbeque facilities * Basketball court * Hot buffet breakfast * Orlando hotel with free Internet * Barbeque facilities * Free parking * dry cleaning service * Wake-up calls * First Class Amenities & Services * 24-hour Concierge service * Room service (outside provider) * Transportation to the Disney Theme Parks * Convenience store in the lobby * Fitness center * Laundry facility and valet services * Wheelchair-accessible facilities available

Partner Offers

Partner Offers

Find a rental car